Hur jag definierar digital marknadsföring

Rätt budskap, rätt tid, rätt kanal till rätt mottagare

Står ni redo inför framtiden?


Företag kan ibland hamna på efterkälken när det gäller den digitala utvecklingen, vilket kan skada både försäljningen och lönsamheten. Att ta steget in i den digitala världen kan vara skrämmande till en början, men det kan snabbt bli en värdefull tillgång för företaget. Den digitala närvaron öppnar upp för nya möjligheter att skräddarsy produkter och tjänster för att nå rätt målgrupp samt möjliggör spännande förändringar.















Många företag använder sociala medieplattformar som Meta (Facebook), Instagram, Youtube och TikTok. Dessa plattformar riktar in sig på användarna och exponerar deras innehåll baserat på deras profiler och beteenden på plattformen. Det är ett effektivt sätt för B2C-företag att nå sin målgrupp.


För B2B-företag är Linkedin starkt rekommenderat. Liknande de tidigare nämnda plattformarna exponeras ditt innehåll för mottagare baserat på faktorer som deras nuvarande eller tidigare arbetsgivare samt geografiska plats. Linkedin ger möjligheten att nå personer som arbetar i liknande företag eller positioner som du söker. Dessutom kan du exkludera specifika målgrupper du inte vill nå ut till.


Vi finns här för att hjälpa dig stärka din närvaro på digitala plattformar och kan bistå med allt från strategisk planering till genomförande och utbildning av din organisation.

Låter det intressant?  

Kontakta oss på nedan länk så boka vi in ett 30 minuter kostnadsfritt möte!